A KELER Csoport felé érkező panasz az alábbi módokon terjeszthető elő:
Szóbeli panasz
személyesen a KELER Csoport Ügyfélszolgálatán (1074 Bp., Rákóczi út 70-72.) az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében (hétfő-péntek 9:00 –15:00-ig);
telefonon a +36 1 483 6222 telefonszámon munkanapokon 9:00-15:00 óráig, keddenként 8:00 – 20:00-ig.
Írásbeli Panasz
személyesen a KELER Csoport 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. szám alatti címén, illetve írásban az Ügyfélszolgálaton kihelyezett Panaszkönyvbe történő bejegyzés útján;
postai úton a KELER Zrt. postacímére (KELER Zrt., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.), vagy a KELER KSZF Zrt. postacímére (KELER KSZF Zrt., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.) történő elküldésével;
telefaxon a KELER Zrt. részére a +36 1 483 6194 számon, a KELER KSZF Zrt. részére a +36 1 342 3539 számon;
elektronikus levél formájában a KELER Zrt. részére a keler@keler.hu e-mail címre, vagy a KELER KSZF Zrt. részére a kelerccp@kelerkszf.hu címre.